Obsesie

tumblr_nyould529s1r1arpmo1_500

Dincolo de moarte e
Iubirea mea
Nenăscută, infimă și bolnavă
Cântă, plânge și se zbate
Cerșindu-te
Făcându-ți loc
Între coastele-i subdezvoltate
Otrăvindu-mă
Ca o sămânță a răului
Ca un spin al frumosului

Nebună și uitată e
Iubirea mea
În ospiciul minții mele
Cântă, plânge și se zbate
Întinzând chingile
Zguduind zăbrelele
Te cere în setea-i convulsivă
Și-mi sfâșie orele
Îmi soarbe cuvintele
Disprețuindu-mă

Ajunsă prea târziu e
Iubirea mea
Căzută în pahare goale
Cântă, plânge și se zbate
Vânată de priviri murdare și
Rămasă nesărutată
Acordă-i o secundă
Pe tâmpla ta
Ca să mai râdă
O dată

Leave a Reply

