Vis mizer

tumblr_nnbup41ANn1r1arpmo1_500

Luna otrăvește noaptea
Iar eu ca un mutant neînchipuit
Caut o minte să mă născocească
Să evadez în otrava nopții
În asfaltul rece
În urletele câinilor
Și-n cioburile sticlelor goale de vin
Un puls al nimicului
O obsesie insomniacă
Un vals al prafului
Pe care-l vezi în treacăt
Numai la lumina felinarelor
Să umplu crăpăturile din trotuare
Și gurile de canalizare
Hornurile, cuiburile goale
Și cerurile de peste mahalale

Vezi
Poemul tău se stinge
Între coastele de sârmă
Între degetele din carton
Cum să rămân aici
Plăsmuire nenăscută
Când mâinile mele uită
Înfrigurarea
Mâinilor tale?

Visează-mă
Ca-n noaptea sânzienelor
Dă viață cernelurilor
Redă-mi înfrigurarea mâinilor

Uite
E târziu
Poemul are să se stingă
Sufocat de somnul tău
Fă loc acestui fir de praf
Sub pleoapa ta
Ca să mai prind
Ultima scânteie.

Leave a Reply

