Din pământul vagului

tumblr_np31rrz5d11r6xg0co1_1280

Mi-am atârnat un bec spart în cutia toracică
Am auzit că sunt vidate
Ca să fie incandescente
“Vidurile trebuie să comunice”, mi-am spus
Și asta dincolo de orice anatomie

Azi-noapte te-am visat
Iar
Cred că-i al doilea vis, sau așa ceva
Refuz să interpretez
Toată treaba asta se cheamă
Invadarea intimității metafizice
Inconștientul n-are legi să o penalizeze

Dimineața mi-a fost clar
M-am îndrăgostit de o idee
Ieșită din pământul vagului
Până devine incandescentă
O să-mi tot repet

“Vidurile trebuie să comunice”

Leave a Reply

