Ca în primul ceas al lumii

tumblr_nel1zaXNu31trfqkjo1_400

Am să-ți plămădesc surâsul
Numai eu, din nimic
Sau poate din tot ce voi putea găsi
Pe lumea asta.
Lumea toată să-mi intre pe sub piele,
Mâinile-mi să fie ale ei
Ca să pot să-ți făuresc un zâmbet
De viață, de moarte, de dincolo de toate.

La mormântul surâsului,
Eu găsindu-mi disperarea.
Ce gând! Surâsul tău…
De-ar fi să-l pierzi vreodată,
Pierde-mă cu el!
De-ar fi ca el să piară,
Curmă tot ce e suflare-n mine!
Căci, monstruos fiind, nu m-aș ierta.

Am să-ți plămădesc surâsul din toată făptura!
Să fim ca-n primul ceas al lumii.
Ce-ar conta, când viața toată
Eu o am în singur surâsul tău?

Leave a Reply

