Mie, Ei, Oricui…

SONY DSC

Să îți scriu despre iubire
De pe culmi, uitând de mine,
Să-mi las carnea și rațiunea
Sub betoane, sub pământ,
Să fiu prost și beat și orb
De atâta sentiment,
De parfum, de ochi, de mâini.
Aș fi una cu neantul.
Spune-mi sincer, ai mai crede
În urât, în morți, în altul?

Să îți scriu și despre moarte
Din abis, beznă și frig
Și în plină sufocare.
Descompus, să-mi fie scrisă
Și sentință, și iertare.
Fără trup, fără iubire,
Aș rămâne între toate
Numai o idee vagă.
Spune-mi sincer, ai mai crede
Că mi-ai fost atât de dragă?

Să îți scriu de adevăr,
Fără rimă de data asta,
Ar fi tot ce s-ar putea
Să fiu,
Să fii
Și tot ce ai putea ucide,
Anulând universuri.

Așa că, iubește-mi fiecare parte,
Ucide-mi fiecare simț,
Sărută-mi tâmplele îngândurate,
Uită-mă, îngroapă-mă, respiră-mă,
Dar niciodată nu trăda pe deplin!

Leave a Reply

