Moment de cumpănă

tumblr_mwrxurCm4N1sfxo6ko1_500

“Totul sau nimic”

O secundă mai devreme aveam totul, iar acum Totul a dispărut. Unii ar spune că nu mai am nimic, dar eu mă-ncăpățânez să păstrez măcar imaginea Totului. Și-atunci Nimicul nu e altceva decât o aglomerare de regrete și amăgiri.
Și dacă n-aș mai avea nimic (așa cum se spune), nici n-aș mai fi. Așa că Nimicul e doar una din  alternativele vieții.

“Nimicul sau tot”

Să presupunem că tot ce am sunt regrete și amăgiri. Se poate să fiu sadic și să-mi fie suficient atât. Deci pot spune că am Totul la dispoziția mea.

E o chestiune de perspectivă.

Dar cum adevărul e mai mereu la mijloc, poate așa suntem și noi.
Nici Tot, nici Nimic.

Leave a Reply

