Măduvă poetică

tumblr_n0mwo9Wcqs1trtiayo1_500

Din toată anatomia ta firavă
Eu aș fi o coastă.

Să mă-nalț de-atâta aer
Ce-ți copleșește plămânii
Atât de lent,
Dar atât de brusc uneori
Și să-ți deslușesc din ritmul respirației
Fiecare gând
Inhalat involuntar.

Să mă cutremur de vibrația inimii
Și să mă sfarm la fiecare delir al ei,
Refăcându-mă din nimic
Spre-a o feri
De pustiul de afară.

Să mă-ntristez,
Numărând
Încă 23 ca mine.

Să mă luminez, aflând
Că numai eu,
Numai coasta care-aș fi
Te-ar durea
În timp ce-ai râde.

Leave a Reply

